wspomnienie

A może jesteśmy jedynie czyimś wspomnieniem? – S. J. L.

Ostatnio wziąłem się do masowego digitalizowania rodzinnych zdjęć. Skan po skanie odkrywam na nowo przeszłość swojej rodziny. Sama potrzeba naszła mnie mniej więcej w tym samym czasie, kiedy postanowiłem rozpocząć pracę nad moim drzewem genologicznym. Chęć utrwalenia odbitek w nienaruszonym stanie dla przyszłych pokoleń pochłania mnie bez reszty.

Dziadek

Babcia

Pozytywnie odkryłem po kim posiadam pociąg do tworzenia zdjęć. Otóż okazało się, że mój nieżyjący dziadek był miłośnikiem fotografii. Nie spodziewałem się tego po nim z racji tego, że miał zupełnie inny zawód. Wnioski jakie wyciągnąłem z niezmierzonych kartonów papieru fotograficznego połechtały moje ego. Teraz wiem, że nie tylko ja i mój aparat tworzymy historię. Ta historia zaczęła być spisywana już bardzo dawno temu.

0 Responses to “wspomnienie”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

